Opis
• Obsługa klienta
• Aktywna sprzedaż wedle standardów sieci
• Sprawdzanie terminów przydatności produktów
• Dbanie o zachowanie czystości miejsca pracy
• Dbanie o prawidłową ekspozycję sprzedawanych produktów
• Przygotowywanie oferty na ciepło i wypieku pieczywa
• Obsługa kolektora
• Wydawanie i przyjmowanie paczek
• Obsługa kasy fiskalnej
• Przyjęcie dostaw, układanie towaru na półkach
• Dopasowanie, zmiana etykiet cenowych do towaru
• Przestrzeganie standardów sieci
• Dbanie o czystość w sklepie.
Nie spełniasz wszystkich kryteriów, ale nadal uważasz, że Twoja kandydatura jest dobra? Prosimy aplikuj żeby dać naszemu zespołowi rekruterskiemu możliwość sprawdzenia Twoich kompetencji oraz dowiedzenia się więcej na temat tego, co możesz wnieść do zespołu Żabki.
W Żabce zależy nam na tym aby każda osoba, która przechodzi przez proces rekrutacji miała poczucie, że mogła w pełni pokazać swoje umiejętności, kompetencje i potencjał.
Siła Żabki pochodzi z unikatowości każdej osoby oraz wzajemnego szacunku i otwartości na różnorodność. Do aplikowania zapraszamy każdą osobę, niezależnie od wieku, płci, stopnia sprawności, płci, sytuacji rodzinnej, religii, orientacji seksualnej, narodowości itp. Chcesz wiedzieć więcej, zapraszamy Cię do zapoznania się z naszą Polityką równości.